Daniellllo13 | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Daniellllo13

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Användarnamn: Daniellllo13

Hur gammal är du? 15

Vad heter du? Omar

Vad heter du på discord? Daniellllo13#5152

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan kan så att jag har alltid för att spela.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle RPAT mycket bättre än vad jag gör just nu. Jag skulle ägare eller dom är högre än mig ta villa så att jag kan fixa till allt som dom ber om att göra

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Aa jag har även varit staff här tills Zorren höl på att förstöra och ta bort mig och alla andras staff. Jag har även ägt 3 server som har gått bra sen ville jag inte äga en server tyckte att det va för mycket att göra och många som klaggar och är störda som håller på att PMa mig

Har du några tidigare erfarenheter?
Jag har tidigare erfarenheter eftersom att jag har ägt två serverar innan, dock gick det inte så bra för de serverna eftersom att det var många serverar som utklassade oss med sina scripts.
Jag har även varit staff på ett par serverar därav har jag mycket erfarenhet. Jag har även nästan 1500 Timmar på FiveM därav jag varit staff runt 6-700 timmar.
Jag vet hur nästan alla commands inom "staffyrket" fungerar, dock varierar staffmenyerna från server till server. Staffmenyerna borde endå inte vara något problem att lära sig, eftersom att det är en meny och det är till för att det skall vara "snabbare" att komma åt kommanden istället för att skriva dem.
Även har jag väldigt lätt för att lära mig saker så tror inte staffyrket eller liknande kommer att vara svårt överlag.

Vad kan du om skripts? jag kan bra kan jag säga jag streamar mycket med snälla personer som även kollar på min stream och kör att allt som jag gör

Senast ändrad:
Du måste utveckla dina svar betydligt mer. Visa att du verkligen vill blir staff, lägg ner tid på din ansökan!

MVH Pontus

Tjena, du brukar följa efter mig när jag är polis för att säga vad jag ska göra?
Du klagar på staffs ganska ofta vilket gör att du kanske inte får en så bra bild
av andra staffs, du har även haft en del varningar sen tidigare. Men lycka till ;)

Tjenare säkert det är så att jag inte ens har klagat på staff eller högare eller mindre men jag följde efter dig för att ni har la surener för att åka till bilfirman och köpte bil

Tjena, detta är gammalt men våran rikspolischef behövde hjälp
på bilfiman. Jag ser ingen anledning till att du följer efter och stör
vårat arbete. Du har klagat på mig och andra staffs ;)
Men lycka till

Hej det är så att jag tyckte att det är konstigt att du tar upp det nu för att det känns som att du inte ens vill att jag ska hjälpa till er med servern men det är så att jag blev kickad eftersom att jag åkte sjäv till bilfiman för att jag jobbar där sen ser jag poliser som sätter surener och åker till bilfirman sen ville polisen köpa bil för att det var jag som sålde den till han

Du har anklagat mig för att vara en "moddare" när jag gav dig en muntlig varning då jag hörde dig säga skit server efter att jag inte gav en gun till dig eller om det var din kompis eftersom ni inte hade några bevis.
Jag säger inte att du hade varit en Bra Staff för det har jag inte en aning om, men jag tycker att du bör förbättra din attityd och hur du uttrycker dig mot staffs om du själv vill komma med i teamet!
Lycka till!

MVH Pontus

Tillbaka