Nekad Daniell1324 | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniell1324

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniell

Vad är ditt discord namn? danielln0014

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Pettersson 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll rolig omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Abdi Pettersson. Han växte upp i ett område med väldigt mycket kriminellt folk. Han var väldigt liten och fick se hans pappa röka på och ta droger när han var liten. hans papa var kriminell och han var ute mycket å skapade bråk. SSen när Abdi blev 12 år så blev han rekryterad till et gäng. Detta var inget han ville men han blev tvingad. Sen ett år efter så hamna han i ett bråk me en kille som skulle köpa hasch av Abdi. Det slutade med att Abdi Högg i hjäl killen. Han sprang hem till sin morfar å gömde säg. Till slut så blev han så rädd att han gick till polisen och avslöjade säg. Hamn blev intagen på hvb tills han blev 15 sen så hamna han i fängelse. Det var väldigt tufft där inne då han hade många fiender där inne så det blev ofta slaks mål. men när han blev 18 så hamna han utt ur fängelse. Han var väldigt nära med sin morfar. Och efter 1 månad efter inte har hört från sin morfar fick han reda på att han killen som han dödade hans grabbar dödade Abdis morfar. Abdi blev så arg att han kookade så han fick reda på vart killen var och sedan döda han. Men han blev inte på kommen. Abdis framtids planer nu är att bli skjuk vårdare och leva ett framgångs rik framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp. Och om nån gör fel kommer jag att ta återgäder ta klipp och sedan hoppa support. Sedan kommer jag va väldigt bra med att hålal tola mod när jag går ig och kommer inte bryta mot några regel brott!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul för båda sidorna. Även om man förlorar ett scenario ska man inte bli arg utan båda ska kunna ha kul utan att bli arga på varandra. et ska inte vara tråkigt för att man förlorade. Utan det är lika kul för mortparten som vinner som om du skulle vinna. Tex om jag kanske låter polsien ta mig så dom också får ha lite kul utan att de ska ha tråkigt å bara åka runt på polis jakt hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? JA en gång rm men jag läre mig mycket av det. Jag fick min återgäder och kommer aldrig mer göra om det!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Random death match det innebär tex om jag åker föbi nån och bara döda dom utan anledning. VDM Det är tex om jag använder mitt fordon som ett vapen tex om jag kör på nån. Suntförnuft dett innebär att man ska rpa logist som om vad du skulel gjort i värkliga livet. Fearrp tex om nån riktar ett vapen mot dig så bara springer du iväg eller om du sitter i en bil å inte gör som spelaren säger.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag är en väldigt mogen kille!

Nekad!
Anledning: Bannad på dc.

Du får ansöka igen när du fått svar på din överklagan. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Kolla min disocrd blev hackat men har till baka mitt gammla nu som e 1 år gammalt och han som hacka de gjorde så att hela min discord serverar blev bannad då han skrev olämpliga saker till serverar kan du unbanna på den discorden så kan jag ta intervju n där

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka