Nekad DANIELL | Medlem ansökning | Bing

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DANIELL

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniell

Vad är ditt discord namn? Daniello

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Pettersson. Han bor i Afghanistan och hör bombningar varenda dag och ser vapen varenda dag. Men an vet inte vad det är då han bara är 2 år. När han fyllde 4 år så bestämde sig hans och sin familj att flytta till Sverige. Dom packade sina saker och åkte till Sverige med flyg plan. När dom landade så gick hans familj till Macdonalds. Dom tyckte det var gåt då dom aldrig har ätit Macdonalds. När han fyllde 14år så började han sälja vapen och droger åt sin kusin. Han gillade det inte men hur som så behöver hans familj pengar då dom är fattiga. En gång när han skulle gå utt från sin port så blev han rånad men innan dom han att ta något så tog Abdi upp sin kniv och hög dom. Efter den dagen fick han reda på att hans usin hadde döt. Han skulle hämnas!. Han fick reda på vem det va och var han bodde han åkte hem till han och sköt han. Det va då han tänkte att aldrig göra något kriminellt igen!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp, rolig rp, bra rp, Jag kommer se till så att nya folk som har börjat köra rp ska se upp till unive. jag kommer se till så att folk inte ser denna servern som toxic/dålig. Jag kommer inte bryta mot reglerna och kommer någon göra det så kommer jag säga till en Staff att hålla koll på den personen kommer tipsa ny börjare hur man kan rpa bra och hur man kan bli medlem här på unive. Och så att alla har så kull som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det inebär att alla ska ha kul även om man inte vinner scenariot. Man ska ha kul även om polisen jag ar dig och att du inte får som du vill. Sunt förnuft, Är viktigt att ha. Man ska inte VDM om man ser en bil som är på och olåst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes det har jag. RDM som står för random death match. Till exempel du kör för bi torget och du ser någon som står och dagdrömmer och tar upp en kniv och hugger dig utan anledning. VDM som står för vehicle deth match. Till exempel du använder ditt fordon som dit vapen. Du är i ett scenario och någon riktar vapen mot dig och du hoppar in i en bil och kör på han som riktar på dig. Meta gaming du tar information ooc och använder det ig. copbait du försöker få polisens uppmärksamhet. powergaming du använder omänsliga krafter. Sunt förnuft man ska använda logisk tänkande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes, det har jag då jag har rpa i 1och ett halft år nu.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka