Nekad Danielking | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danielking

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198261496676/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Banna inte mig, Blacklistad

Vad är din discord tagg? daniellllo13#5152

Vem var det som bannade dig? melvin och kazlick

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Blacklistad Från server ansök om unblacklist i MultiPVP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ljög för dom att jag är Philips kusin och detta är inte Okej Men dom banna min kompis för sunförnuft bara för att han körde bil uppe i sandy

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag hade en motorcykel och min kompis hade en BMW M5 vi kör till fängelset för att våran kompis skickade SMS till mig att han behöver mig för att han vill hänga med mig och min andra kompis. När vi kommer fram ditt så ser vi Twichdim och hans kompis Kazlick som RDMADE oss alla dom säger att dom råkade men dom skattar medans så alltså dom Lallade . Iallafall så fick jag och mina kompisar Ban för att vi RDMADE dom när det var vi som var döda då efter det så blev vi Unbannade då ringde vi till alla mina vänner eller aa SMSADE till dom då åker vi upp till Sandy då Specar dom mig sen några secunnder senare så kommer dom till mig och rånar mig och mina kompisar och dödar oss sen efter det så kom dom till sjukhuset kidnappar mina kompisar dom följer efter mig när jag har motorcykel jag lurade dom att jag skulle upp till berget när jag svängde av då åkte dom till berget men dom blev inte skadade så dom powergamade då säger dom till mig att jag ska hoppa in i väntar på support då säger dom att dom ska banna mig för att jag inte kan RPA så jag ville lura dom att jag är philips kusin så att dom kan lämna mig i fred med det var det dummase jag har gjort i hela mitt liv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej eftersom att jag ljög för staff men jag kom tillbaka till denna servern för att jag vill ha kul och RPA med mina vänner och ha tillbaka mina bilar och pengar och ansöka till polis och jag önskar att ni kan ge mig en chans till Snälla och jag ska Sköta mig och ge en förlåtelse till servern som den förtjänar

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet inte ber om ursäkt :) :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att säga till staff att dom Lallar istället att ljuga för dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka