Nekad danieldakduoki070 | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TheGodfather

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199160467420/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dani

Vad är ditt discord namn? chicken123#0081

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Mohammed Ali och är en person som inte kan sluta tänka på det kriminella i staden medans han också hade en kriminell bakgrund från då han bodde i ett utsatt område i landet. Han vet också hur vapen och drog försäljningar går till. Sedan Mohammed vart liten så har Mohammed vart med dom äldre när de har sålt olagliga substanser och sådana saker men efter att Mohammed flyttat in i denna stad så kan han relatera för hur dessa ungdomar känner. När Mohammed var 13 år så började han med musiken och viste att musiken skulle ta han långt och det var då han började skriva musik som började komma med på topp listor och han minskade att slösa sin tid med dom kriminella. Mohammeds texter är grova och det är för att han berättar om sitt liv. Min karaktär förlorade en del av sin familj i en bilolycka. Mohammeds bror och mamma dog så att det blev bara han och sin pappa och hans pappa hade inget jobb så pappan kunde inte ha pengar och då började Mohammed gå ut sena kvällar och efter några dagar hade Mohammed med sig pengar så att han och hans pappa kunde köpa något att äta

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en hög rp nivå och kommer följa de reglerna som ni har i eran dc

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är en bra server med bra rpare

Hur hittade du Unive? en kompis tipsade

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära mig mycket mer och det och att kanske bli den bäste inom roll spel

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa nya vänner och kanske bilda en familj kommer även leta jobb så att jag kan försörja mig själv

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka