Nekad danieldakduoki070 | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheGodfather

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199160467420/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dani

Vad är ditt discord namn? wåxnäs653bre#0081

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Alex Tambiri och är 26 år gammal och är ny inflyttad till staden och vill skaffa nya vänner, min karaktär är en ärlig människa som respekterar andra människor för vad dom är. Alex är en glädje spridande person som vill att alla i hans närhet ska va glada och är nån ledsen så kan den personen alltid prata med alex för alex är en person som kan få folk att gå från ledsna till glada, Sedan alex var liten så har andra kritiserat honom för hur han ser att och hur han beter sig och hur han är allmänt fast det hat alex ignorerat totalt för alex vet att de andra säger om han är inte sant för att alex är den som känner sig själv bättre än nån annan, när alex började komma in i tonåren så skaffade han en hund som ändrade hans liv för två veckor efter att alex fått sin hund så var hans föreldrar med om en bilolycka och miste deras liv och de var då alex ignorerade allt skolan, vänner, skola och andra människor och då började alex jobba på mcdonalds för att käna lite pengar till mat och andra behov men när alex fyllde 26 då vände hans liv för att alex flyttade till en stad med glada människor som var trevliga mot honom, såm inte brydde sig om hur han såg ut eller betede sig och det gjorde alex glad

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är bra inom rp och har varit chef i olika servrar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är en bra server med bra rpare

Hur hittade du Unive? kompis sa till mig -asså du måste testa denna server, då tenstade jag o sen började jag tycka om servern mer och mer

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli den bästa

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kanske bli polis nån gång

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Nekad, utveckla gör en ny om 24h!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka