Nekad danieldakduoki070 | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheGodfather

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199160467420/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dani

Vad är ditt discord namn? chicken123#0081

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Tambiri och är en person som kan sprida glädje och en positiv energi. Alex har en längre period av sitt liv vart deprimerad för att när Alex var sju år gammal så dog hans mamma av cancer och det drabbade Alex mycket. Han kunde inte fatta att hans mamma var död och att de bara var han och sin pappa kvar med det Alex inte visste va att hans pappa skulle ta livet av sig en längre tid fram så Alex fick en hund av sin pappa som betydde mycket för Alex. Alex blev 19 år gammal och är på väg hem från gymnasiet när Alex kommer hem så ser han att hans pappa ligger död på golvet i lägenheten och att hans hund gör ljud som Alex aldrig hört förut fast han pappas död var det som fick Alex att ändras helt. Han sket i allt till exempel vänner, skola och jobbet och han började göra dumma val i livet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är bra inom rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är en server med personer som vet hur rp går till

Hur hittade du Unive? kompis sa till mig -asså du måste testa denna server, då tenstade jag o sen började jag tycka om servern mer och mer

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli mycket bättre på det lära mig mer om det

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kanske bli en kändis eller att bli kriminell och gå med i ett gäng

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka