Nekad Daniel67 | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel67

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199885121872/home/

Ditt Hex-ID: steam:110000172baf950

Vad är din discord tagg? zigtarreee

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sa till min vän att jag använde aimbot och wallhacks på nordix lall sen så visade min vän en staff och dom ville jag skulle hoppa support men jag visste att dom skrev för jag spelade inte dagen de hände och sen nästa dag jag märkte mina roller var borta och jag fick en p ban i spelet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på hockey match med min mamma och ppapa sen så ville jag spela unive och jag va bannad och inga roller

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag använde wallhacks på nordix lall och skickade bild till min vän att jag fuskade på nordix så jag gjorde fel vilket är därför jag förtjänar min ban och jag vet att de var jätte dumt och jag ångrar det nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad detta är min första gång jag nånsin blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha använt wallhacks på nordix lall och sen skita i att hoppa support jag vet de va jätte dumt jag ber om ursäkt och lovar jag kommer aldrig göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jätte mycket att ni hittar alla fuskare och att de är jätte onödigt att sitta och fuska och sånt på spel för då de blir skit tråkigt för andra och inte rättvist för någon alls. Så snälla jag ber om ursökt jag kommer aldrig göra det igen jag lovar.
Snälla detta är min första gång jag blev bannad och jag vet jag gjorde fel, förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Har tagit bort fusket men gjorde aldrig inne i unive och bara i nordix lall jag skulle aldrig testa det på unive för jag villde inte bli bannad

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail
Men jag har ju inte orsakat "skada" på unive. Jag har inte ens fuskat på unive ele va?

inget vi litar på då du använt fusk på andra servrar
Tillit är inget jag kräver av er, utan de jag sa är fakta. Det handlar om att jag tekniskt sätt inte är en risk för er server. Nu har jag inte ens fusket på min dator även.

En annan fråga är ifall man får typ bråka/hetsa utanför unive i andra dc's typ så varför kan man inte fuska i andra lallservrar/amerikanska servrar. Båda grejerna har inget med unive? Men på den ena grejen så är det acceptabelt att göra men den andra är banbart. Detta ger mig sjukt mycket förvirring.

Tillit är inget jag kräver av er, utan de jag sa är fakta. Det handlar om att jag tekniskt sätt inte är en risk för er server. Nu har jag inte ens fusket på min dator även.

En annan fråga är ifall man får typ bråka/hetsa utanför unive i andra dc's typ så varför kan man inte fuska i andra lallservrar/amerikanska servrar. Båda grejerna har inget med unive? Men på den ena grejen så är det acceptabelt att göra men den andra är banbart. Detta ger mig sjukt mycket förvirring.
vi tar ej några risker. om du sitetr med fusk och använder det så kan vi inte 100% veta att du aldrig gjort det på unive så då bannar vi

vi tar ej några risker. om du sitetr med fusk och använder det så kan vi inte 100% veta att du aldrig gjort det på unive så då bannar vi
Det är förståeligt, men jag hoppas du förstår min synvinkel. Tyvärr så är jag inte villig och betala 1990 kronor. Och hoppas att du ändå respekterar det, tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka