Nekad Daniel2 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel2

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Torsken#5417

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Karlsson han är 22 år gammal och är född i samma lilla by som sin kusin Anton. Daniels uppväxt var inte så bra då, han blev mycket utfryst som liten, De mesta handlade det om hans föräldrar hade mycket ekonomiska problem så Daniel hade aldrig de rätta sakerna som var inne när de väl var inne. Vilket gjorde till att Daniel blev tyst vågade inte säga så mycket blev även blyg. Något som tyvärr har följt med han i vuxna. Men när man väl lär känna han så är han personen som gärna säger vad han tycker och tänker. Varför han valde att flytta till Unive var för att precis som sin kusin göra en nystart på livet. Då Daniel inte hade så mycket vänner kvar. Hanns familj är tyvärr döda. De Daniel tycker om att göra på fritiden är att hålla på med sina bilar. Då är han mycket bilintresserad. Han har en dröm om att få äga en Volvo då de är hanns favoritmodell av alla bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp nivå, roliga scenario för både parterna. Jag kommer inte rpa för makt och pengar. Seriös rp och roliga rp scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att både parterna ska ha roligt i sc tex att om en polis står utanför och väntar tills bankrånarna ska köra så kör man inte bara in i polisen för dom inte ska hinna ta en. Man ska spela så båda tycker det är roligt på ett seriöst sätt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM, Man anväder sin bil som ett vapen kör över folk, NLR Du dör då ska du inte komma ihåg vad som hände.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Spelat mycket på unive ca 300 timmar och på andra servrar me

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har varit medlem 2022 och 2023

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka