Nekad Daniel2 | Chef-jobb ansökan (Mekonomen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel2

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Daniel

Vad heter du på discord? Torsken#5417

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag har goda erfarenheter till att laga bilar eftersom jag har jobbat på Mekonomen förut. Jag vet hur allting fungerar vid både datorn där man lagar bilar men även där man hanterar kassan. Jag vill bli chef på Mekonomen då jag tycker det ser väldigt roligt ut och själv tycker jag att jag hade passat som det eftersom jag hade styrt upp de väldigt bra för att få aktiva arbetare exakt som jag styrde upp på Falck när de va fanns. Jag vill även ansöka om detta jobb då jag har väldigt goda erfarenheter inom min rp värld och hade aldrig haft för mig för att bryta mot en regel med mening inte bara för att jag är Medlem utan även för att jag inte vill förstöra rp känslan för andra spelare som rpar. Jag vet även att Mekonomen söker till en chef och det är därför jag vill som mest ansöka om att bli chef där och det är för att styra upp det och få det mer aktivit eftersom många vill laga sina bilar som är nya till servern. Jag vill bli chef då jag själv tycker att jag är bra på att styra upp saker och känner att jag hade kunnat styra upp Mekonomen för att jag känner att det är väldigt inaktivit och många vill laga sina bilar som är nya till servern. Jag tror även att jag kommer få mer folk att tycka det är kul att jobba ifall jag blir chef då jag är kreativ och kan hitta på nya saker som kan bli ännu roligare att jobba på Mekonomen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbat på Mekonomen ett tag för ungefär några månader sedan och har sköt det väldigt bra. Men däremot har jag erfarenheter inom chefsdatorn De jag vill säga då är att jag är bra på att styra upp och har erfarenheter inom det från att vara bit.chef på Mekonomen och har skött det väldigt bra. Jag har bra koll på många bilmärken och har inte svårt för att vet vilken bil dom menar när dom ska laga en bil. Jag vet hur man ska bete sig mot alla kunder samt mina anställda som kommer jobba hos mig och tycker många hade viljat jobba på Mekonomen ifall det blir mer aktivt.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 5-6h

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Du blev medlem i Lördags vilket innebär att du ej kan bli chef :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka