Nekad Daniel2 | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel2

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199365805835/

Ditt Hex-ID: steam:110000153c6d70b

Vad är din discord tagg? Torsken#5417

Vem var det som bannade dig? Cindyfisk<3

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag trodde att man fick skriva hela N-ordet i ooc för att han sa det och va svin förbannad på han eftersom han körde över mig och min kompis men skrev report men inget hände kom ingen staff så fick jaga han tills han stannade och så skrev vi ooc att han inte kan bete sig så och skrev att det är fail rp för allt han gjorde och då sa han N-ordet och då skrev jag att han sa det i ooc men då som sagt trodde jag att jag fick skriva hela N-ordet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han började kaxa vid marja lisas och körde på mig och min kompis och då jagade vi honom för att säga till honom men han stannade inte och sen så jagade jag han runt arena war och då sa han N-ordet och då sa jag till min kompis i dc att han skulle skriva report om att han sa N-ordet och fail RP eftersom att han körde ner för klippan/berget vid arena war och då slutade bilen att fungera och han hoppade ur bilen och förtsatte spring runt och då kom min kompis och då skrev vi i ooc att han inte får göra så och att han inte får säga N-ordet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det va en felaktig ban eftersom jag trodde att jag fick skriva det i ooc men inte säga det ig jag skrev det eftersom att jag skulle säga till han och så han fattar att han inte får säga det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag hade skrivit N-ordet istället för att skriva hela ordet eftersom jag inte visste att ja ginte fick skriva hela ordet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte säga N-ordet eller skriva det eller förkorta det om det är någon som säger det och man ska säga till personen somo gjorde det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka