Nekad Daniel1663 | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel1663

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198261496676/

Ditt Hex-ID: 110000111f46b64 (Hex)

Vad är din discord tagg? Daniellllo13#5152

Vem var det som bannade dig? Melvin

Hur lång tid var din ban? typ 1 år och mer

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är har blivit Blacklistad för att jag sa att jag är Philips kusin

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa till dom att jag är Philips kusin och jag fattar att det är fel men det dom gjorde var inte häller okej eftersom att dom rånar mig och Omar typ 5 6 gånger sedan ville dom banna oss eftersom att jag och Omar körde Bmw M5 och jag en motorcykel dom säger att detta är suntförnuft så jag sa att jag är Philips kusin så att dom ej skulle banna oss. den killen som bannade oss innan jag sa att jag är Philips kusin blev Själv bannad eftersom att han förstör för servern och bannar människor när dom ej gör något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag och min vän blev rånade 3-4 gånger på 10 min och sen så körde vi en Bmw M5 på sand och vi fick sätta oss i support och jag skulle få ban för det sen ville jag inte bli bannad så jag sa att jag är Philips kusin. Jag förstår att jag gjorde fel men vi kan inte heller bli rånade 3-4 gånger av samma gäng. Vi orka inte mer så vi ville rymma från de när de följde efter oss och vi åkte i sand men det var inte meningen att jag sa att jag var Philips kusin men jag vet att jag gjorde fel men de powergama sönder och sånt. Jag ber jätte mycket om ursäkt och till Philip mest för att jag har varit jobbig och sen har du blockerat mig men förlåt till alla som jag har hållt på med

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban, det var en rätt ban för att jag ville gå till svarta marknaden sen blev vi rånade flera gånger och vi åkte i sand. Om jag inte befann mig där skulle inget ha hänt för att de var ju där men jag visste inte heller att de var där så senare så satte vi oss i support för att snacka med de och de sa om man kör en bmw m5 i sand är det suntförnuft sen sa jag att jag var Philips kusin vilket är fel men jag lovar att jag sa det för att inte bli bannad jag gillar unive för att ni har gjort servern bra men jag hoppas att ni kan ge mig sista chansen. Jag ber jätte mycket om ursäkt Philip för det jag har gjort men jag lovar att det aldrig kommer att hända igen jag lovar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. KOmmer tyvärr ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att säga till Philip eller göra en banöverklagan och en staff anmälan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag i 1 år har jag fattat att jag har gjort fel

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka