Nekad Daniel132 | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassoni

Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199213520765/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? abo hassan#7902

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min kärktar heter Sven Svenson han har nyligen flyttat in i stan för att plugga vidare till sin utblidning. Han vill lära sig mer om livet i stan och vad folk gör här i fritden. Han försöker även hitta nya vänner han kan umgås med eftersom han har lämnat sina vänner där han bodde förut . I fritiden brukar sven plugga, gå till gymet eller spela spel

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag har nyligen sätt mycket videos på youtube att folk kör fivem och mina vänner säger alltid till mig kom vi kör fivem
och dom senaste dagarna har jag kollat på fivem videos och jag tyckte att det såg kult ut och istället för att kolla på videos så vill jag själv köra fivem

Vad kan du bidra med till serverns RP? med att ha kult och att köra med vänner jag vill också bidra mig att ha bra rp och bli bättre på det och va med i massa roliga senarion och kunna lära känna folk

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ge motparterns en chans att vinna för att göra det mer kult och intresant som möjlight

Hur hittade du Unive? Youtube och dom mesta av dom videorna var det i den här servern så jag tänkte att jag borde komma till den här eftersom jag har hört bra saker om den här servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka