Accepterad Daniel123 | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel123

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198300795035/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Hellofans#6513

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2021

Berätta om din karaktär. Ahmodi föddes i Damaskus, Syriens huvudstad. han är 185 och har åldern 21 , Ahmodi kämpar alltid till 100 procent och får det han vill ha med hårt jobb. Ahmodi är en reporter som vill tagga upp sitt liv och valde att åka till unive, Ahmodi vill flytta till unive för att hans 2 bästa vänner hade flyttat dit och de jobbar hans dröm jobb (polis). Ahmodi har blivit uttråkad Han vill bli polis eftersom han deltog i ett krig och han vill hjälpa folket på unive att leva i ett tryggare liv en vad han har uppväxt med. Ahmodi är en väldigt hård jobbande människa, han har fått det minseatet från sin pappa eftersom han var en väldigt hård jobbare och har inspirerat honom till att jobba hårt. Ahmodi kommer inte vart frid och fröjd finns, han kommer från en väldigt svår bakgrund, när han var redan 10 år gammal flydde han från Syrien för att komma till säkerhet. Ahmodi har ett mål att göra sin pappa stolt som tyvärr dog hans pappa när de försökte fly av en granat. han har fått allt mod, hårt jobb och drivande av sin pappa. Hans mamma hade det väldigt svårt eftersom att hon behövde uppfostra 4 barn helt själv. Ahmodi tycker att hon är en stolt kvinna som står på sina fötter oavsett vad som kommer hennes egna väg. han vill tacka henne med allt hon har gjort för de, han vill åka till unive och för att göra hans mamma stolt. Han har ett stort intresse för bilar och han kan uppnå detta genom att få ett jobb i unive eftersom de har bra bill förhandlare och bra bil klubbar som han kan delta i och ge hans familj ett bättre liv, han gör samt detta för att leva med sina två bästa kompisar som har varit hans dröm i flera år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra till väldigt bra rp och riktigt bra realistiskt spel som spelarna på unive kan delta av. Jag kommer dessutom bidra till riktigt grymma scenarios vilket är också en anledning till att jag vill bli medlem. Jag har spelat på andra servrar som inte har en bra rp och en seriös men det har denna och jag vill gärna delta i detta och utveckla min egna förmåga inom rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har hört väldigt gott om er från sociala medier. när jag valde att delta servern så fick jag ett starkt välkommande och jag fick mycket hjälp, detta visade mig bara att denna server har en bra RP och ett bra hjärta så att jag valde att flytta till staden. Jag har rpat innan och vet gott om hur det fungerar

Hur hittade du Unive? Jag fick eran server rekommenderad av en kompis + jag har inte slutat spelat denna server sen rekommendationen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara så seriöst som möjligt och delta till bättre upplevelser som jag kan få och andra. mitt mål är att utveckla mina kunskaper och ha det gött medans jag gibbar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vidga mina kunskaper inom rp och bidra till bättre scenarion för andra som inte vet mycket om rp. Detta vill jag göra eftersom att få mer personer att delta i rpn tycka att det är roligt och bidra till bättre upplevelser.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nejd

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag vet samt era server regler

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka