Nekad Daniel123 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel123

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198300795035/

Ditt Hex-ID: 1100001144c109b

Vad är din discord tagg? Hellofans#6513

Vem var det som bannade dig? Blurr

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm ~Blurr. Återstår: 1 dagar 23 timmar 30 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig eftersom de inte såg hea händelsen och utgick från ett 10 sekunders klipp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i slagsmål med 2 andra och jag vann, de valde att reporta för rdm när de försökte att döda mig flera gånger. detta är ett stort fel tycker jag för att jag rdma inte för att de ville döda mig så jag hade inget val samt att vi hade ett slagsmål,.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en riktigt stor felaktig ban eftersom att adminsen utgick från ett 10 sekunder klipp när en händlse var mer en 4 minuter, detta är bara fel för att det finns ingen källkritik eller fråga om vad som hände, de kollade på klippet och valde att banna mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tycker att det var en felaktigban för att, de försökte döda mig så att det var självförsvar samt att jag försökte att ta mig ut ur situationen men de jagade mig och slog mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda är väldigt obvious och det är att klippa nästa gång och snacka med adminsen och förklarat hela händelsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig något väldigt viktigt till rp scninario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår detta

Utveckla din överklagan och motivera även varför du ska få unbann.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka