Daniel Söderman | Medlem ansökning [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Daniel Söderman

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118531098/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Scooby#0421

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. När jag föddes så hade jag ingen pappa. Jag växte upp i en liten by. Där bodde jag med min mamma och min katt Tusse. Vi hade det bra, och lagom med pengar. När jag var 7 år och min mamma skulle till jobbet på ett möte med sin chef. Blev hon totalt lurad och det var inte hennes chef, hon blev skjuten till döds av dem som hade lurat henne. Sen efter det fick jag leva med min mormor tills jag fyllde 20 år, då flyttade jag hemifrån. Jag fick jobb på donken men efter 9 månader fick jag sparken, sen kunde jag inte komma inte på något jobb så jag började med drogförsäljning, jag tjänade väldigt mycket på det men det var inte det jag egentligen ville. Jag skulle leverera en väska knark men misslyckades, då blev jag kickad från teamet, sen insåg jag hur dum jag var. Vad fan höll jag på med. Det är inte därför jag föddes för att jag ska göra saker som är kriminellt. Därför vill jag hälleder kunna laga bilar eftersom det nästan är det ända jag är intresserad av, så Falck skulle nog passa mig bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom att jag vill kunna hjälpa till att utveckla servern, hjälpa till med att rapportera buggar och personer som bryter mot någon regler. Jag vill hjälpa de som är nya och verkligen göra så att alla ska förstå hur bra servern är

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att det är så många inne så är det kul att spela på den, och för att det finns så mycket att göra på den! Tycker det är skitkul när det är så många ute på piren och säljer bilar t.e.x! och det är väldigt imponerande hur man kan hålla upp en server med så många spelare inne dygnet runt! och på många andra servar är det inte folk som faktiskt jobbar på de ställen man köper saker på. alla ställen alltså Vianor, Mekonomen, Falck, Auto-Experten, Marja-Lisas, Saras osv.. Att när man ska köpa bilar, trimma/pimpa bilar är det folk man snackar med för att kunna köpa det!

Hur hittade du Unive? Såg på Twitch och det verkade se roligt ut. Såg att Unive hade mycket fler grejer än vad många andra servrar har!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill köpa många lyxbilar, försöka testa på många jobb, speciellt Falck, kunna få många vänner. Sen vill jag också vara väldigt omtyckt och schysst mot folk!
Jag vill att många ska veta vem jag är (som snäll person alltså) Jag vill få mycket pengar så att jag kan ge mycket pengar till andra så att de kan uppnå deras mål, men pengar är självklart inte allt. Jag vill skapa så bra scenarion som helst i unive!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt vill jag skapa så många bra och spännande scenarion som möjligt, jag ska försöka att bli kriminell lite senare i framtiden och massa andra saker som gör så att unive utvecklas!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja slälvkart, läs när ni har tid!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Tillbaka