Nekad Daniel Söderman | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel Söderman

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118531098/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? DSS_Dr1ftz #0421

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2006

Berätta om din karaktär. När jag föddes så hade jag ingen pappa. Jag växte upp i en liten by. Där bodde jag med min mamma och min katt Tusse. Vi hade det bra, och lagom med pengar. När jag var 7 år och min mamma skulle till jobbet på ett möte med sin chef. Blev hon totalt lurad och det var inte hennes chef, hon blev skjuten till döds av dem som hade lurat henne. Sen efter det fick jag leva med min mormor tills jag fyllde 20 år, då flyttade jag hemifrån.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att då kommer det bli roligare att spela på servern och man kan göra mer saker man kan försöka rpa sitt max och om jag ser någon bryta mot en regel ska jag rapportera det, och så att jag kan hjälpa till med att utveckla servern!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag kan göra olika scenarion så realistiska som möjligt. Och jag kommer försöka få jobb på Falck. Och då kommer jag göra det jobbet så det blir lite mer realistiskt annars blir det bara som at man reparerar bilen. så jag vill göra det reperations scernariot lite roligare och såklart lite bättre RP.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den och så började jag spela på den och sen så har jag spelat här väldigt länge.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna RPa socialt och försöka hitta ett stabilt jobb, Eftersom jag är intresserad av bilar och motorer kanske blir Falck. Mitt mål är att kunna bidra med en stor och lönsam social RP, det är också en fördel med att ha WL eftersom det bevisar bara hur seriös av spelar jag är. och att få skit roliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha kul på servern och kunna rpa bra tjäna bra med pengar så att jag kan köpa sport bilar och ha snabba bilar och ha många vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på Unive just nu!

Vidare till muntlig intervju, lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka