Nekad Daniel Söderman | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel Söderman

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor VD

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? Scooby#0421

Hur gammal är du? 14år

Hur många timmar har du på Fivem? 300 typ

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag älskar att pimpa bilar så dom blir snygga

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? När jag var 7år så jobbade pappa som chef på Vianor VD och då vill jag också jobba där som chef

Berskiv din karaktär? Jag växte upp i en lägenhet med min mamma, pappa och min katt Ulle. Vi hade det bra, mina föräldrar hade bra jobb och vi hade ändå ganska mycket pengar. Vi bodde ute på landet och hade det bra. När jag blev 6 år så blev min mamma påkörd när han skulle ut blev hon påkörd av en bil. Då bodde jag bara med min pappa och Ulle, vi fick så lite pengar så vi inte hade råd med räkningarna, vilket gjorde så att vi fick flytta ut till en blillig trång lägenhet. Vi hade inte mycket pengar alls och till slut tog min Pappa livet av sig och innan han tog livet av sig så sa han att jag skulle tag över Vianor men det gick många månader efter min pappa tog livet av sig. Sen fick jag sommarjobba och bo hos min mormor, till slut blev jag 18 och flyttade ut till en egen lägenhet, jag fick jobb på McDonalds. Jag var tydligen otrevlig mot mina jobbkamrater så jag fick sparken och det är här vi är nu

Hur ofta kommer du vara inne? 6 timmar på var dagar och på helger kan det bli mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag skulle spela mycket mer en va jag gör nu

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej för alla andra servrar har så o seriöst RP

Har du läst våra Regler? jag har läst alla regler

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka