Nekad Daniel Söderman | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel Söderman

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118531098/

Ditt Hex-ID: 11000014509ba1a

Vad är din discord tagg? DSS_Dr1ftz#0421

Vem var det som bannade dig? Abbee

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 21 timmar 8 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: emote abuse ~Abbee. Återstår: 2 dagar 21 timmar 8 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag RÅKADE ta upp en stor borr när jag stod i en kö, vilket är orimligt att jag hade på mig, men jag cancel:ade emoten typ direkt men då var ju borren kvar, det var därför!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . jag gick och ställde mig i kön till Falcks intervjuer, senare började alla sjunga och dansa då tänkte jag också göra det, men då råkade jag ta upp emoten, och 10 sekunder senare blev jag bannad!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja, jag skulle säga att den var felaktig fast ändå inte, jag förstår ju varför jag blev bannad men jag tryckte på fel, så båda två, och jag han inte skriva i chatten

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång för att jag rånade en butik utan krimroll, det var för flera månader sedan, och så kaxade jag mot en securitas vakt en gång för typ 2 månader sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tryckt på emoten när jag var på ett ställe där den är orimlig att ha, och kanske inte dansat alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska inte missklicka på fel emotes som är ormiliga att ha på just den platsen man är på kommer inte göras om!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka