Nekad Daniel Söderman | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel Söderman

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Scooby#0421

Ange ditt födelsedatum 6 Oktober 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Mina vänner sa till mig att jag skulle göra en ansökan då dom tycker jag är väldigt trevlig och passar in till det jobbet. Även från jätte många har jag fått höra att jag är en trevlig person och alltid hjälper folk. Så jag tycker jag passar in till detta jobb också då jag är väldigt trevlig och kan sakerna jag gör. Jag vet också att dom som kommer ta intervjuer med mig kommer att gilla mig det vet jag nog till 110%. Jag vill även göra så att fler personer blir medlemmar så dom kan jobba och tjäna pengar då det är många jobb som behöver nya anställda så jag vill kunna hjälpa dom jobben också. Jag är även väldigt aktiv då jag spelar på unive varje dag och gillar den väldigt mycket så jag hoppas bara att jag får hjälpa till lika mycket som dom andra staffsen eller medlemskaps ansvariga gör för att jag vet att jag kommer passa till detta jobb. Och jag skulle göra allt för att kunna göra så att medlemmerna och alla andra kan känna att jag behöver inte vara nervös för den här intervjun alltså att han kan känna att han kan säga vad han vill och inte behöver vara nervös. Sen så gillar jag även att få gott intryck och göra folk glada och det är även roligt när man själv blir glad för att dom tex är trevliga mot en osv.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo ni borde välja mig för att jag är väldigt trevlig person som är snäll och rolig jag hjälper alltid folk med glädje och försöker alltid göra allt till det bästa så att alla kan vara glada och jag med. Jag kommer även göra så att bara dom som kan skjöta reglerna och rpar bra och inte lallar bli medlemmar och inte dom som skjöter det kommer jag bara neka för det vill vi inte ha på unive. Jag vill även jobba som något och hjälpa till folk så jobben på unive kan bli enklare osv. Jag vill göra så att unive får bättre medlemmar och allt sånt. Och om det inte finns någon som kan ta intervjuer så ska jag alltid försöka och göra mitt bästa för att kunna ta intervjuerna med dom så dom kan bli medlemmar fortare och sedan rpa på bra. Jag skulle kollat forumet väldigt väldigt mycket och det vill jag kunna bevisa så att ni kan tro på mig att jag kan göra det för att jag är väldigt aktiv i dc och kan ta intervjuer mycket i dc osv och sen kan jag även gå in i forumet och neka / godkänna och göra mitt jobb

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta dom personerna som man själv vill bli bemöt av andra personer och eftersom jag vill bli bemöt på ett väldigt trevligt och bra sätt så kommer jag göra allt jag kan för att bemöta alla personer som jag tar en intervju med på ett väldigt trevligt och bra sätt. Så dom kan känna att detta är en väldigt trevlig person och kan sin grej han gör för då kanske dom tycker att detta kan nog va enklare att ta en intervju med istället för att dom ska ta intervju med en som är jätte arg tex. Så jag vill bemöta alla som tar intervjuer med ett bra sätt så att dom kan känna sig glada och jag med så vi båda känner oss glada och tänker han där killen var väldigt snäll. Och Att Man ska vara schysst, omtänksam, snäll, ha bra ton, inte skrika, man ska inte vara kaxig för att man tror att man är cool är något man ska ha precis samma rättigheter som alla andra och inte skrika på dom eller så. För då kan några som tex är känsliga bli ledsna och inte vill ta intervjun och dom kanske kunde intervjuern jätte bra men så jag tycker att man ska va trevlig och allt sånt för då är oftast alla glada och trevliga tillbaka.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att dom som blir medlemmar ska rpa väldigt bra och inte lalla för då förstör det för hela servern och sen så kommer det bara gå ut på tex tiktok så kommer unive bli hatad för att just alla dom lallar och rpar dålig. Jag vill inte att dom ska rpa dålig eller lalla för det går ut på hela servern att alla andra får ta konsekvenserna. Så jag vill att dom som blir medlemmar ska ha hög rp nivå och att dom inte ska förstöra för andra. Dom ska inte lalla eller något sånt dom ska skjöta sig så gott dom kan och bara rpa bra och inte lalla. Men när man tar intervjuen så ska man även inte låta dom få medlem om dom håller på och säger massa lall saker för då kommer dom bara lalla på servern och det kommer ingen gilla och då blir dom bara bannade och sen kommer klaga på Staffsen. Så jag vill att alla medlemmar ska ha bra rp och inte förstöra för servern på något sätt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska ha väldigt hög rp då dom inte ska förstöra för servern och att dom ska även inte lalla för det förstår också för servern så jag vill att dom som är medlemmar ska sköta sig och göra sitt bästa dom kan. Dom ska även kunna alla regler så att dom inte bryter mot reglerna för det är ju bara dåligt osv. Vi vill ha dom som rpar bra och vet reglerna och håller sig till dom. Dom ska även aldrig lalla för det kan leda till ban och sen så kommer dom bara lalla mer eller gå till support o klaga på något sätt. Man ska aldrig skriva till någon medlemskaps ansvarig heller som jag vill att vi ska förbättra för om dom skriver och tjatar i pm så tycker jag bara att dom ska bli nekade för det är inte okej att skriva till någon att tjata dom ska ha tålamod. Men nu om jag blir medlemskaps ansvarig så ska jag göra allt för att kunna hjälp alla som vill ha medlem.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att alla i servern ska kunna alla regler . Så att dom inte bryter emot reglerna. Jag vill även att dom ska ta detta som att dom inte ska lalla eller någonting. Lall accepteras aldrig på unive och kommer aldrig göra. Man ska aldrig va elak mot någon heller ifall dom blir medlem och inte den andra för då kommer den bli hatad och kommer bara fortsätta tills någon börjar gråta eller så. Så jag vill att alla ska kunna regler inget lall vara snälla mot alla dom ska även ha bra rp och att dom aldrig säger könsord till någon det accepteras inte här på unive. Jag vill inte att någon ska tjata i pm eller spamma i unive discord för då kommer man bara neka den för det kan va att man redan sitter o tar en intervju med någon och den personen som tjatar förstör allt då tycker jag man bara nekar den.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 14.50- 23.00 Tisdag: 13.30- 23.00 Onsdag: 14.10- 23.30 Torsdag: 15.00- 23.00 Fredag. 13.45- 02.00 Lördag: 09.00- 02.00 Söndag: 07.00- 00.30 Jag kan spela mer och även lite mindre det beror på hur pigg jag är och hur trött jag är sen på lov kan jag spela betydligt mycket mer på vardagarna.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server och kommer aldrig göra det för unive är bäst.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej bara att jag la ner mycket tid på denna ansökan xD hoppas verkligen jag blir detta och ni som ser denna och har gjort en ansökan med Lycka till ni också <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka