Accepterad Daniel mirza | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beetlejuice

Aktiv Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
54
Ange ditt födelsedatum: 11 Mars 2007

Vad heter du på discord? beetlejuice#4594

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 26 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? ganska aktiv under loven men när det är skola kommer jag inte kunna vara så aktiv pga av prov osv.

Vad heter du? Daniel mirza

Hur gammal är du? 27 år gammal född 1994

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja såklart lärde mig i ung ålder som tur.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis därför som barn har jag sett otäcka saker och jag vill förändra världen och göra den till en bättre plats. Jag vill att barn i utsatta områden ska kunna känna sig trygga och inte att de behöver vara på alerten hela tiden. Mina föräldrar dog i en bil olycka, föraren som orsakade olyckan var berusad och påverkad av droger. Han satt bara i 2 år. Jag vill att kriminaliteten ska sänkas och att ungdomar i utsatta områden inte ska börja i sånt skit.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker att det viktigaste inom polisyrket är att vara en rättvis polis och att man inte ska döma någon person för deras hudfärg. Man ska heller inte vara en smutsig polis och en sak som är väldigt viktig är att man är sjyst mot sina kollegor och mot människor man möter.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag tycker att jobbet verkar vara väldig rolig och spännande men ett väldigt utmanande/tufft jobb och därför är spännande för mig. Sedan ung ålder har jag velat bli polis, jag minns när jag va liten då den tiden jag bodde hos en fosterfamilj eftersom mina föräldrar dog. Vi bodde kanske en 100 meter ifrån polisstationen och varje gång jag hörde sirenerna så brukade jag springa till fönstret och kolla på fordonen.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej, jag har bara jobbat för postnord.

Hur är du som person? Jag är en väldigt glad person, väldigt rättvis, bestämd, har respekt mot kollegor, bra på att följa vad chefen säger, engagerad i jobbet/ämnet, hanterar stress bra och en väldigt bra förare.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inget speciellt :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka