Daniel mirza | Polismyndigheten Ansökan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beetlejuice

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
194
Reaction score
54
Ange ditt födelsedatum: 11 Mars 2007

Vad heter du på discord? beetlejuice#4594

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 370

Hur aktiv kommer du att vara? Varje helg och ska försöka vara aktiv på vardagarna

Vad heter du? Abdi Mirza

Hur gammal är du? 23

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Yes, lärde mig när jag var ung

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis därför som barn har jag sett otäcka saker och jag vill förändra världen och göra den till en bättre plats. Jag vill att barn i utsatta områden ska kunna känna sig trygga och inte att de behöver vara på alerten hela tiden. Mina föräldrar dog i en bil olycka, föraren som orsakade olyckan var berusad och påverkad av droger. Han satt bara i 2 år. Kriminaliteten har också ökat enormt i staden och jag vill bli polis för att stoppa det så att kriminaliteten sjunks.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom yrket är att man ska vara en ärlig, trevlig, hjälpsam, bra kollega och en av de viktigaste sakerna är att man inte ska vara en smutsig polis. Om man stoppar en person och hen är jätte otrevlig så ska man ha en bra ton inte bli arg därför att om man gör det flera gånger kommer det att leda till att folk börjar hata polisen osv. Man ska också göra så att folk ska känna sig trygga och att vi alltid finns där. Man ska också behandla lika, man ska inte behandla någon annorlunda för hens hudfärg, religion

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att polisyrket är en av de svåraste yrkena därför att man kan bli stressad, möter otrevliga människor och kanske kollegor. Som polis bär man vissa vapen och man ska aldrig använda de i onödan och sen ska man heller inte missbruka sina rättigheter och då menar jag till exempel i USA så använder tyvärr många poliser övervåld. Då menar jag att man ska inte missbruka sin makt vilket många tyvärr gör. Man ska heller inte missbruka sina vapen och verkligen inte köra mot rött för jag har sett många poliser som kör på rött och det är tråkigt.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej tyvärr inte, har bara varit krim och jobbat på inquisitor.

Hur är du som person? Jag är en bra vän, snäll, pratglad, backar alltid sina kollegor. Jag är en person som älskar att jobba med olika människor och träffa olika människor. Jag gillar också att hjälpa personer i nöd.

Är det något vi bör veta om dig? Nej, inte så mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka