Accepterad Daniel mirza | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beetlejuice

Aktiv Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
54
Vad är din steam profil länk? 76561199183404586 eller https://steamcommunity.com/profiles/76561199183404586

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel mirza

Vad är ditt discord namn? beetlejuice#4594

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel och är 27. Daniel har bott i grovestreet som barn han har haft dåliga vänner och dåliga vanor men han håller inte på med sånt längre. Han har gillat bilar sen han va liten.
Daniel är en ganska lugn person och väldigt rättvis. Han blir inte arg så lätt men när han blir arg så blir han riktig arg men kan ändå kontrollera ilskan.
Han intressen är bilar, Daniel har alltid gillat bilar sen han föddes. Hans pappa hade en impala 94, han brukade alltid sitta i pappas knä och fick styra bilen när inte rullade. Han jobbar hos postnord men har tröttnat på de och han vill inte jobba hos de längre. Han vill jobba med nåt som innehåller fordon som polis, ambulansförare eller hos autoexperten. Daniel vill helst jobba hos polisen för det har varit hans drömjobb sen liten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive därför att jag gillar rp och jag har spelat lite på servern och älskar servern. Jag vill också kunna ta mitt rp ande till en annan nivå tillexempel få en hög rank inom polisen eller autoexperten. Jag kan bidra med bra rp på servern genom att jag skaffar ett jobb och på det sättet så kan jag bidra med bra rp för medspelare

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på ganska många servrar men det är för mycket lall på de andra tills jag hörde om Unive och prövade servern och blev förälskad i servern.

Hur hittade du Unive? Mina vänner har pratat om servern och jag har sett den här servern på tiktok och då ville jag spela gta rp. det tog mig ganska lång tid att hitta en server så jag klicka in på unive och blev förälskad i servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli chef hos autoexperten eller få en hög rank inom polisen och utveckla mitt rp så jag kan bli bättre

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att uppnå mitt mål som är att bli polis som jag har sagt några gånger men jag vill också bidra med servern och försöka utveckla servern med det som jag kan göra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den enda servern jag spelar på. Det är alldeles för mycket lall i de andra servrarna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka