Nekad Daniel mirza | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beetlejuice

Aktiv Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
54
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? Daniel mirza

Vad heter du på discord? beetlejuice#4594

Hur gammal är du? Jag är 14 år

Hur många timmar har du på Fivem? 300 Timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Marja Lisas därför att jag har alltid haft ett intresse för bilar och jag har tröttnat på krim så jag tänkte varför inte bli chef på marja lisas. Jag får jobba med det jag har intresse för och det jag tycker om. Sen älskar jag att träffa nya människor och jobba med de. Jag vill också bli chef därför att jag vill pröva något nytt då menar jag att rpa som chef och inte kriminell. Jag vill jobba där därför att marjas har nästan aldrig öppet och det är ganska tråkigt för då kan inte folk köpa bilar och då vinner sara över marja. Det ska finnas konkurrenter och just nu så förlorar marjas

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit boss över flera gäng och sen har jag mycket erfarenheter av bilar och har ett stort intresse av bilar. Jag känner till bil märken väldigt bra och vet vad jag snackar om.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är väldigt glad och snäll, om en person kommer till firman och är jätte otrevlig och taskig så kommer jag inte att bry mig. Jag kommer alltid att bemöta folk med ett leende och en bra ton. Min karaktär heter Daniel Mirza och har haft en tuff uppväxt. När han var ung så dog hans föräldrar och han hamna i en foster familj som var kriminella och det ledde till att han blev kriminell. Nu så är Daniel trött på all kriminalitet och nu vill han jobba med det han älskar. Han kommer alltid att vara snäll och trevlig. Sen tar han alltid hand om sina kollegor, om två bråkar så löser jag alltid bråket mellan de.

Hur ofta kommer du vara inne? Tyvärr kommer jag bara kunna vara inne på helgerna, men majoriteten av tiden när jag är inne så ska jag jobba och sälja bilar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Yes, såklart:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka