Accepterad Daniel mirza | Ansökan till Servervakt (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Beetlejuice

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
190
Reaction score
54
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel Mirza

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2007

Vad heter du på discord? beetlejuice#4594

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På helger och lov . Jag kommer tyvärr inte kunna spela lika mycket på vardagar eftersom jag har skola och jag går i åttan så det är viktigt att jag fokuserar på skolan.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i cirka tre månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt skulle jag se till att det inte blir så mycket lall och se till att folk sköter sig därför att när jag spelar så ser jag väldigt mycket lall och de personerna jag är med är inte servervakter och när vi är på piren så är det alldeles för mycket lall. Folk hoppar på bilar, mycket halv ooc, mycket lall. Sen skulle jag se till att gatorna är rena och att det inte är bilar på gatorna, speciellt vis drog ställen därför att det förstör rpn. Jag vill också bli servervakt därför att jag vill att de som spelar ska njuta av servern, att servern ska bli mer gillad. Jag hade sett till att denna servern ska ha bra rp och sen ska man inte behöva krocka in i bilar när man kör på motorvägen för det är alltid bilar där.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Hålla rent efter bilar o lallare och kunna hjälpa folk som vill ha en hög rp nivå till att bli bra, som jag skrev där uppe så dem som vill ha en hög rp nivå kanske inte vill ha massa bilar överallt. För att kunna få in nya o trevliga spleare på servern så måste man även hålla rent efter lallare att ta ut lallare ta in trevliga o nya som vill ha en chans på börja rp på en hög nivå. För att komma in till en lallig server är inte så trevligt istället kan man hjälpas åt o hålla rent och snyggt efter alla. Många bryter mot reglerna tex OOC VDM osv och att ge en varning från en servervakt kan vara det som behövs. För mig är servervakt och lite mindre rank än traniee, och för att hjälpa traniee's kan servervakter ta det minsta som inte traniee's behöver priotera de där sakerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hålla rent efter bilar o lallare och kunna hjälpa folk som vill ha en hög rp nivå till att bli bra, som jag skrev där uppe så dem som vill ha en hög rp nivå kanske inte vill ha massa bilar överallt. För att kunna få in nya o trevliga spleare på servern så måste man även hålla rent efter lallare att ta ut lallare ta in trevliga o nya som vill ha en chans på börja rp på en hög nivå. För att komma in till en lallig server är inte så trevligt istället kan man hjälpas åt o hålla rent och snyggt efter alla. Många bryter mot reglerna tex OOC VDM osv och att ge en varning från en servervakt kan vara det som behövs. För mig är servervakt och lite mindre rank än traniee, och för att hjälpa traniee's kan servervakter ta det minsta som inte traniee's behöver priotera de där sakerna.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kan inte så mycket om kommands om jag ska vara helt ärlig. Jag ska behandla alla lika och direkt inte kicka en icke medlem för det minsta lilla. Hjälper man servern så har vi inga lallare och det kan ju också göra att unive får fler spelare eftersom folk ger reklam och säger att man ska spela på servern för det e inga lallare och dom har bra staffs. Jag ska göra allt jag kan för att få servern så trygg och bra som möjligt. Men sedan också att jag älskar denna servern och vill göra den till en mycket bättre plats eftersom jag ser väldigt ofta folk som ooc och lallar runt. Brukar se flera flera folk i servern varje dag som använder /sme och /me fel och att folk ooc och att folk har osynliga kläder eller kläder man inte får ha. Det e lite tråkigt att se men jag brukar oftast skriva i ooc chatt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att varje dag ser jag bilar överallt tex vilket är väldigt störande när man inte kan göra någonting åt de. Märker även att folk kommer in och snor bilar vilket också är sjukt tråkigt att folk gör de så såna vill man ju bara få bort. jag vill också bli servervakt för att hjälpa och avlasta staff teamet och kunna hjälpa till så mycket så möjligt. Om jag kan hjälpa till med att inte behöva skriva en /help kom och dv:a dom här bilarna inne på autoexperten. Så har jag hjälp dom högre och så de kan prioritera andra. Det kommer liksom in icke medlemar som vill söka jobb men fattar inte varför de inte får då kan man lägga en /kick och beskriva så istället eftersom de inte fattar när man skriver i ooc

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Nej faktiskt inte:( måste lära mig och jag är öppen för att lära mig:)

Är du whitelistad på serven? YES:)

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, tyvärr jag vart bannad för fail rp men det var när jag började och det var kanske 3 månader sen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, skulle aldrig spela på en annan server:)

Senast ändrad:
Tillbaka