Ej Antagen Daniel larson | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel larson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? auto experten Chef/ägare

Vad heter du i verkligheten? Hugo

Vad är ditt användarnamn på discord? boxed_by_00nitr0_34901

Ange ditt födelsedatum: 18 December 2012

När fick du medlemskap på Unive? Mitt första medlemskap var i november men sen blev jag bannad men senare blev jag den 10 jan

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Dem tidigare erfarenheter jag har är att man ska hjälpa dem kunder som vill ha hjälp med bilen och inte vara dryg och säga jag kan inte nu utan man gör det som dem säger om vi har öppet.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer för det här yrket är driva det framåt och inte göra folk upprörda att vi kan tyvärr inte hjälpa dig med din bil och trimma den jag vill försöka få auto experten till att bli gillad av dem flesta som är med i servern

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer se ut så här dem flesta dagarna kommer jag kunna vara inne på servern och RPea men typ den tid jag kommer spänndera är nog på att plugga och göra aktiviteter utan för servern men jag kommer försöka lägga min tid mest på att jobba på auto experten och planera.

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning: Outvecklad + med i gäng.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka