Nekad Daniel Holmgren | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders..

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109398419/

Ditt Hex-ID: 1100001447e5f93

Vad är din discord tagg? Daniel Holmgren#6953

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: combat log (kom support) ~Goggle. Återstår: 19 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tror att de bannade mig för att de inte hade sätt mitt perspektiv och jag visste inte att man fick prata om gudar ingame och det står inte i reglerna att man inte får prata om gudar ingame

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mitt spel kraschade och då de-spawna min motorcykel och jag visste inte det så jag var helt fast och då tänkte jag att jag lägger mig i en buske och gör /spawnmeny fast det funkade inte så jag provade 3 gånger fast det funkade inte och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte fast jag hade ju inget att göra ett scenario på

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte riktigt ihåg men har lärt mig av dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det skulle jag kunnat jag skulle kunnat ringa en kompis ig att hämta mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att försöka göra scenarion av det mesta som går att göra ett scenario av

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka