Nekad Daniel-_- | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel-_-

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Daniel-_-/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Daniel-_-

Vad är din discord tagg? Daniel-_-#7770

Vem var det som bannade dig? wille03

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? : reserverad ban av Wille

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han säger att jag har försökt sälja en m4 och en tazer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hadde åkt runt med mina bilar och chillat med mina kompisar sen såg jag att min kriminell ansökan var nekad så då skulle jag skaffa ett WL jobb tils det blev lungnare och jag kunde ansöka igen (det var de swiipe sa) så jag gick till brittas och fick ett jobb där sedan behövde jag gå och såva så jag sa hejdå till alla och stängde av sen när jag låg i sängen och skulle kolla dc lite innnan jag såv så såg jag att jag hadde rollen "avstängd" samt "indragen whitelist" så jag blev förvånad eftersom jag inte hadde gjort något fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var felaktig för att jag pratade med wille och han sa att den som gjorde det hette inte Daniel-_- (mitt steam nam) utan han hadde en smilie som var kopplat till mitt steam konto och jag vet att det finns en person på servern som har heter bara -_- och jag tror det var han som gjorde det jag har häller inte varigt något yrke som man kan få tag på m4 och har bara haft tazer när jag var securitas som jag sen lämna tillbaka när jag slutade har även flera personer som kan vittna och säga att jag var med dem vid den tidpunkten på kvällen

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en var för powergaming och en för att jag inte skrev min puls när sjukvårdaren kom jag har lärt mig mycket av dessa bans och min rp har blivigt mycket bättre och skulle alldrig sälja tjänstevapen tycker det är för kul att spela på denna servern för att göra något så dumt som jag vet jag blir blacklistad av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej eftersom det var inte jag som gjorde det kanske spelat inn när ag körde så jag kunde viisa det men jag viste inte att jag skulle bli bannad så jag gjorde inte det. vill bara tilläga att det känns surt att ge att betala 450 kr till servern för en bil coh sedan bli bannad för vad någon annan har gjort. om ni vill ha fler bevvis be mig hoppa supoprt

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka