Nekad Daniel-_- | Ban överklagan FEL SCENARIO JAG BERÄTTADE OM TA BORT !! [Wolfz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel-_-

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Daniel-_-/home

Ditt Hex-ID: 110000135e93bec

Vad är din discord tagg? Daniel-_-#7770

Vem var det som bannade dig? ~realwolfz123

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft, powergaming, copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? copbait och suntförnuf vet jag inte för jag åkte på motorvägen fram och tilbaka och letade efter mina vänner som skulle vara någonstans på motorvägen och tror då att han trodde jag leta efter snuten eller något, sen powergaming var nog lite missförstånd för att för mig så krockade jag inte med någon utan att min bil bara flög iväg sedan en stund senare så dva jag min bil för den inte skulle stå mitt på vägen jag viste inte hur jag skulle rpa så jag börja springa mot macken där mina vänner stod och tanka och då såg jag en bil som stod sönder där så då förstod jag att jag hadde krockat men på min skärm så va det ingen bil där så det var bara mega dsync

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hadde fåt ett samtal av mina vänner att de var på motorvägen så då så åkte jag och letade på motorvägen men det stod en polis där så när jag komm fram till dm så sakta jag in till 120 så jag inte blåste förbi dem jätte snabbt utan jag inte ville åka fast sen vände jag och då såg jag att jag de på andra sidan vägen så då vände jag och körde uppåt mot ike och då såg jag dem på den macken där man köper skott så då bromsar jag in för att åka över vägen när jag kommer en bit ut på vägen nästan över så flyger min bil iväg och sedan typ 20 sek efter kanske så dvar jag min bil för den inte ska stå sönder mitt på vägen sedan börjar jag sprnga mot macken då ser jag den andra personens bil och fattar att det var mega dsync och sen blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. delvis felaktig men jag tror det mest var ett missförstånd då om det inte såg ut som dsync för han så gjorde han rätt men för mig så blev jag bara förvirrad och viste inte vad jag skulle göra, copbait och sun förnuft var felaktig då jag tycker jag inte bröt mot några av de reglerna

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror jag^^ kommer inte riktigt ihåg men tror de var i början av min rp kariär då jag inte var så erfaren och viste inte riktigt vad reglerna betyder men nu har jag inte varigt bannad på ett tag då jag är mera erfaren nu än vad jag var då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut jag kunde ha rpat på dsyncen men under denna stunden så var jag så förvirrad för jag viste inte vad som hände så då kanske jag gjorde fel och de ber jag om ursäkt för

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid rpa på vad som händer oavsätt om de var dsync eller inte för att för de andra kanske de inte var dsync och då blir det konstigt för den

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka