Daniel-_- | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel-_-

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? Daniel-_-#6969

Ange ditt födelsedatum 9 September 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 14-23
Tisdag:14-23
Onsdag:14-23
Torsdag:14-23
Fredag:14-23
Lördag:14-23
Söndag:14-23
detta är under sommaren så den kan variera det kan både vara mer men också mindre beroende på vad jag har att göra utanför Unive

Berätta om dig själv Jag heter Daniel och jag är 15 jag bor i en villa en bit utanför Linköping med min familj. jag skulle säga att jag är en lugn person men kan såklart bli ar men oftast på spel och inte på presoner. jag är den personen som inte är ute efter att banna folk hela tiden utan mera att man ska kunna prata om det och kunna lära sig av sina misstag och vara glada och ha kul istället för att föröka banna varandra och göra varandra sura.

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag skulle bli Staff så skulle jag lägga största delen av min tid jag är inne på fivem skulle jag lägga på Staff arbete på unive och se till så alla regler följs och så alla har det bra ig med hjälp av noclip jag skulle även fokusera mycket på forumet och se till så folk snabbt får hjälp där. jag skulle samtidigt som jag är i noclip eller gör Staff arbete på forumet sitta i discorden och ta emot folk i support som har olika frågor om olika saker och se till så alla har det så bra som möjligt även i discorden

Hur länge har du spelat på Unive? snart 6 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? för att Unive är en server jag starkt gillar och jag tycker staff teamet som finns på Unive är väldigt bra och trevligt och jag skulle gärna vela vara en del av det och hjälpa dem då jag vet att det är mycket att göra som staff med tanke på hur stor servern är och då krävs det många som hjälper till. Jag har även hört från nuvarande staffs och ex staffs att vara staff på unive är riktigt trevligt och jag tror jag skulle passa bra i staff teamet.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle vara väldigt aktiv i support i dc men även hålla kol ig på lallare etc. skulle lägga en stor vikt i forumet med olika överklaganden eller ansökningar även i discord, men kortfattat så skulle jag se till så att alla har det så bra som möjligt och har så kul som möjligt både ig och ooc

Har du några tidigare erfarenheter? jag har inga tidigare erfarenheter inom support men jag har varigt serverakt ett tag om det hjälper men jag skulle anpassa mig fort och fråga om hjälp så fort jag är lite osäker, men jag är inte rädd för att göra fel utan alla kan göra fel och så länge man erkänner att man gjort fel så ska man få en andra chans (beror på situation såklart)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban
/sqlunban
/sqlbanhistory
/sqlbanoffline
/givemoney
/giveitem
/giveaccountmoney
/addkey
/freeze
/kick
/revive
/ooc
/goto
/bring
/spec
/noclip
/clearchatforall
/clearinventory
(vet såklart att det finns många flera men det här är de jag kan på ett ungefär vad de betyder men som jag sagt så har jag inga erfarenheter inom support men jag lär mig snabbt och någon gång måste väll va den första ;) )

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja absolut, jag är en sån person som har lätt för att anpassa mig och lära mig utav mina misstag

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej jag spelar endast på unive och har alltid gjort det

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? om det är något som är oklart så kan ni alltid slänga iväg ett pm för har lite svårt att formulera mig i text

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka