Accepterad Daniel-_- | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel-_-

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ange ditt födelsedatum 9 September 2006

Vad heter du på discord? Daniel-_-#7770

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån: 16:45-21:40
Tis-Tor 15:20-21:40
Fre: 15:20-22:20
Lör: 12:00-22:40
Sön: 12:00-21:40

Detta är inte exakta tider utan kan variera lite.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan årsskiftet ungefär (2020-2021)

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortsätta RPa som jag gör nu men om jag såg någon som bröt mot reglerna så skulle jag kunna kicka personen. Om det hade varigt et grovt regelbrott som tex en mass rdm så skulle jag kicka personen sedan hade jag klippat händelsen och sedan hoppat support för att personen skulle få rätt straff för vad hen gjort sedan skulle jag hjälpa staff att ressa folk som dog. jag skulle även hålla koll så att servern ser bra ut tex. hålla utkik efter lallare, folk som spawnar döda och bolar som står obemannade mitt på vägen och andra saker som gör att servern fungerar så smidigt som möjligt så staff kan fokusera på viktigare saker en lallare.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersomjag har spelat på unive ett litet tag och det har hänt ett flertal gånger att man har stött på småsaker som lallare eller bilar som behövs dvas och behöver då göra en report och ta tid från staffs som jag hade enkelt kunnat lösa om jag var sv

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag skulle kuna göra unive till en bättre plats är för att jag har ofta stött på folk som behöver hjälp, bilar osm förstör rpn för folk inte tar ansvar eller folk som bryter mot reglerena, jag har i dessa stunder behövt ta hjälp av support som inte alltid har tid eftersom servern e så stor så har de såklart mycket att göra. Jag skulle kunna underlätta för staff så de inte behöver åka på små skit utan kunna fokusera på viktigare ärenden, jag tror även detta skulle lätta lite på all stress som staffs har för tillfället

Varför ska just du bli servervakt? För jag skulle göra så alla scenarion jag är delaktig i skulle bli bättre genom att se till så folk följer reglera och så ingen lallare förstör eller andra små saker som kan försämra rpn. även kolla så alla lever i spawn ect.

Varför vill du bli servervakt? För jag tycker det är kull att hjälpa till och ta bort lite av den stress som staff bär skulle även försöka förbättra den allmänna rpn på servern och försöka höja allas rp så alla har så soligt som möjligt när de är inne på servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan de nödvändiga sv commandsen och dessa är, /revive id, /svkick id andledning, /svban id andledning, /toggleid, /dv

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har haft några bans i början när jag började spela på servern och dessa var några mindre bans som var mitt fel att jag inte var tillräckligt påläst inom reglerna. annars har et bara varigt felaktiga bans. men har inte får ban på typ en och en halv månad nu och är mycket mer påläst inom reglerna

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka