Nekad DaniDorito | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DaniDorito

Icke Medlem
Meddelanden
595
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199248850789/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cce3f65

Vad är din discord tagg? .danidorito

Vem var det som bannade dig? tomten

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-18 160541.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att han banna m,ig för jag "c logga"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag åkte runt med mina kompisar, de var en annan bil som åkte runt efter oss, vi skulle laga vår bil. och då hoppa de andra i bilen ut och sköt mig, jag dog. När jag dog så slockna hela min fivem, spelet lättare sagt frös. Kunde inte rpa vidare i det scenmariot. för att jag kunde inte /me eller /sme. så jag lämna. när jag kom in igen så spawna jag sandy sjukna för scenariot hände där. jag såg okcås att polisen tog de till sjukan så jag skippa bara bniten att han skulle bära mig till sjukan. för att sen få vård. Jag får pm och de säger hoppas support. De ba du ska åka in för c logg och att du kommer få indragen. jag sa till de att mitt spel sluta funka med helpern vägra att lyssna på mig. jag satt i vc under scenariot och det var några som var undeffade för de rpa it. jag sa till de att mitt spel frös och jag kunde inte göra något. Jag sa till helper att hämta de till support så de kunde hjälpa mig. han hämta de och han bara aa mmm aaa. under hela support. och när motparten prata så kändes det som att han valde hans sida över min

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja, för att jag kunde inte rpa vidare på scenariot och behövde relogga. so sagt så hade jag vittne som säger att jag sa till de at mitt spel frös.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, looting, koruption, c logg och provocerinh. av dessa bans har jag aldrig gjort om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså vet inte riktigt, jag kunde spawna senaste men då askulle scenariot redan vara över

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte riktigt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Tillbaka