Inaktuell DaniDorito | Ban Överklagan [LKN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DaniDorito

Icke Medlem
Meddelanden
595
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199248850789/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cce3f65

Vad är din discord tagg? .danidorito

Vem var det som bannade dig? Lkn

Bild på banmeddelande: 66862-7e8b1f6a7f589b8514019c78061f9c64.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag är dum och väljer att åk runt till olika gäng för att gå med de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär att jag hade i tanken att byta gäng, jag hade tröttnat på narcos. Jag ville hitta ett nytt gäng. Jag känner folk som bytte gäng så jag prata med de och fråga om jag kunde gå med de. Efter jag prata med de så åkte jag runt till groove Street yakuza och gambino, för de är bra gäng hat jag hört. Jag åker till gsf och pratar med de, dem sa att jag ska prata med nico, jag gick till yakuza och ingen var där. Sist gick jag till gambino, där var jag dum och åkte in till deras hus för att prata med de. Ingen var där, Sist kom jag ihåg ett garage som tydligen var gambinos, jag åkte dit och körde ner. Hitta ingen där, sedan efter några min blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, för att han hade all rätt att banna mig, för att man skulle aldrig göra sånt irl, så det är drf han banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för c logg, korruption, looting. Efter de bannsen har jag aldrig gjort om mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kunde fråga gängen när de kör runt, prata med bossen, prata med folk som är med gänget för att ha ett möte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer först inte åka runt till olika gäng och gå in i deras egendom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka