Inaktuell DaniDorito | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DaniDorito

Icke Medlem
Meddelanden
595
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? daniel

Ditt discordnamn: .danidorito

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Varför jag ska just bli staff. Jo jag ska bli staff för att jag är en bra person, seriös, och kan hjälpa folk på många olika sätt. Jag gillar att hjälp folk ig och i dc eftersom det är min grej, samt så ska man alltid ge tillbaka till folk som kör på denna server. Jag kommer hjälpa staff teamt mycket på många olika sätt, hur vi jobbar, på vilket sätt vi jobbar och hur vi beter oss när vi jobbar. Jag har nu kört rp i nästa 1 år och jag kan säga er att jag är seriös. mogen och kompetent. Jag var staff i en annan server och jag fick beröm för mitt engagemang och hur jag var mot folket. Jag kan garantera er att jag kommer förändra på staff, och jag kommer vara en nytta för er. Ge mig en chans och jag visar vad jag går för. Sommarlovet närmar sig och jag kommer aktivera mig som fan. Jag vill att ni ska ge mig en till chans så jag kan visa vad jag går för

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det finns mycket som inte fungerar på unive de största problemet är just krim. Jag var staff och jag märkte att de inte håller sig till standarden till unive. De håller sig inte till reglerna och förstör för andra. Sedan är det jobben som inte funkar så bra. Många anställda följer inte reglerna de har eller som unive har och det påverkar inte servern men arbetet. Det sista är ickemedlemar och medlemmar. många ickemedlemar jobbar och det är något de verkligen inte får göra, samt så finns det många som gör kriminella saker men de har inte krim rollen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Så hur ska vi fixa krim problemet, jo vi ska vara mer strikta inom när vi ger ut rollen samt så ska vi vara lite strängare om det sker regelbrott. Detta kommer göra så att servern blir roligare och det kommer kännas som om det är irl. Jobb problemet, vi ska vara mer strikta på att om de inte kollar om han e medlem så får personen varning, sedan så ska chefen vara hårdare med sina regler och om tjänstefel begås så får personen stora åtgärder. När jag var staff fick jag många vänner som jag har kontakt med, detta är varför jag vill bli staff. Jag vill göra samma sak som de och ha en rolig stämmning

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Så det viktigaste är väll at ha respekt, när du ger folk respekt så kommer du få respekt tillbaka, agera på ett proffsigt sätt och inte lalla. Du ska hjälpa folk i behov och inte vara toxic. Men du ska också vara rättvis så att du inte favoriserar folk, över andra folk.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ja jag kommer ju såklart ta skolan och familj för detta. men annars är jag aktiv varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? novebmer 7 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare erfarenheter inom helper sketionen. Jag har varit MA och Staff. Jag har får många +rep på hur jag jobbar, och jag själv tycker att jag var mycket aktiv jämfört med andra. Jag blev demotad för någon anledning med tycket att det var fel för ni tappa en nyckel person.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? event eller rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka