Nekad DaniDorito | Ansökan till Servervakt [PekivanTi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DaniDorito

Icke Medlem
Meddelanden
595
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? daniel

Vad heter du på discord? .danidorito

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014cce3f65

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Fredag kväll
lördag kväll
söndag kväll
lov/studeidagar fullfart mycker aktiv

Hur länge har du varit medlem på Unive? nästan 1 år men sluta spela

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är att hållakoll på servern, den ska gör så att det blir bra rp och att de som inte beter sig blir tillsagda. De ska även vara undercover och rpa som vanligt men efter ett scenario så kommer du ta ett beslut om de gjorde något regelbrott eller inte.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att jag har goda erfarenheter inom det. Har varit det 1 gång, MA 1 gång och staff 1 gång. Så kommer göra det mycket bättre och mina beslut kommer vara bättre. Jag tycker om att göra rpn så bra som möjligt eftersom det är då alla blir glada och med hjälp av oss så kan servern få så bra rykte som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när du bryter mot reglerna inom yrket. Till exempel om någon tar ut pengar ur kassan och använder det till sin egna fördel så kallas det koruption. Eller om du ger rabbater till dina vänner bara för du känner de. När du abusar så använder du dina perms på ett dåligt sätt. Till exempel om du har på toggel id mitt i ett scenario.

Nekad

Utveckla din ansökan.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka