Nekad DaniDorito | Ansökan till Servervakt [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DaniDorito

Icke Medlem
Meddelanden
595
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? .danidorito

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001000056ba

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Oftast varje dag under sommarlovet,

Hur länge har du varit medlem på Unive? agusti 24 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 gånger, den senaste var c logg, bild funka it, men har bild på mina andra 3

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att hålla koll på hur rp går i servern. Det vill säga att de kommer vara undercover för att hitta om någon gör reglebrott eller inte. Sv jobb är att rpa men samtidigt hålla koll. Detta gör så att ni som staff får dett lättare för er, för att ni är inte 200 staffs. Så vi kan hjälpa er. Vi som sv har inte lika stora krav som staffs och vi har inte de commands ni kan använda, vi hittar fel genom rpandet vi gör.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv eftersom jag har varit det innan och tyck att det var roligt, för jag gillar att göra unives rp så bra som möjligt. Har erfarenheter inom sånt, då jag har varit staff. Jag vill göra så att de som inte följer reglerna får konsekvenser och de som inte gör regelbrott har det så kul som möjlig

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man är korrupt inom sv, så kan man abusa sina behörigheter, som revive, ban, svban och kick. Om man använder de utan att det behövs så abusar man sina behörigheter och då är man korrupt inom sv. Ett exempel är din kompis dör så revivar du de eftersom du känner de.

Nekad.

Anledning: Du blev bannad senast 2024-05-28.

Du får ansöka igen 2024-07-04

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka