Nekad DaniDorito | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DaniDorito

Icke Medlem
Meddelanden
595
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? daniel

Vad heter du på discord? .danidorito eller danidorito#6646

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2006

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag söker rollen som forummoderator då jag har den nödvändiga tiden och engagemanget för att ta hand om forumet på ett seriöst sätt. Mitt mål är att underlätta för befintlig personal så att de kan arbeta mer avslappnat och fokuserat. Jag strävar efter att säkerställa att det inte förekommer plagiat eller oönskade aktiviteter, som användning av chat GPT eller dubbla medlemskapsansökningar.

Jag tar mitt ansvar som moderator på största allvar och mitt främsta mål är att hålla forumet rent och snyggt. Det inkluderar att förhindra rasistiska eller olämpliga kommentarer i ansökningar och diskussioner. Dessutom är jag angelägen om att öka aktiviteten på forumet, eftersom det för närvarande saknar moderatorer.

Min ambition är att skapa en trygg och välorganiserad plattform för användarna. Tack för möjligheten att ansöka till denna viktiga roll.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? ja 100% allt ska vara i ordning

Får en ansökan vara kopierad? Användning av kopierad eller AI-genererad text är oacceptabelt. Egna och välskrivna ansökningar är viktiga för att visa verklig förmåga och engagemang. Det är avgörande att skapa äkta och unikt innehåll i ansökningar.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Jag ska göra så att aktiviteten kommer förbättras för justnu är den inte på topp. men efter jag blir godkänd så kommer jag göra stora förändringar

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville allt ska vara i ordning inga dubbelpost eller något annat.

Hur ser din aktivitetet ut? fredag kväll. lördag kväll. oftast söndag kväll. om jag är sjuk så kommer jag köra mycket, samma sak om jag har studiedag eller lov

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka