Nekad Dani_M | Medlem ansökning [Azme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dani_M

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dani

Vad är ditt discord namn? kurden_4779

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dani och kommer från en liten by i Kurdistan. Han har haft en tuff uppväxt präglad av fattigdom och svårigheter. Dani förlorade tidigt sina föräldrar i en tragisk olycka och tvingades klara sig själv sedan dess. Som ungdom har han kämpat för att överleva och hittade ofta ovanliga sätt att tjäna pengar på. Dani är en ung man i åldern 17 år. Han är av medelhöjd med en smal men muskulös kroppsbyggnad som han har utvecklat genom fysisk arbete och svåra tider. Hans hudton är solbränd och hans ansikte är rund, med goatee skägg och mustasch som alltid verkar vara närvarande. Han har mörkt, lockigt hår och mörka bruna ögon. Hans klädstil är oftast märkes kläder som moncler och nike och flera. Dani är en komplex individ. Hans svåra uppväxt har gjort honom tuff och motståndskraftig, men han bär också på ett stort mått av ilska och sorg från sitt förflutna. Han är känd för att vara försiktig och skeptisk mot främlingar, men när han en gång öppnar upp är han lojal och beskyddande mot dem han bryr sig om. Hans starka vilja och överlevnadskunskaper har hjälpt honom att klara sig igenom många farliga situationer. Dani växte upp i en by där resurser var knappa och framtidshoppet var begränsat. Efter sina föräldrars bortgång var han tvungen att ta hand om sig själv och hitta sätt att överleva. Tyvärr hamnade han snart på fel väg och blev inblandad i ett kriminellt gäng som sysslade med olagliga aktiviteter som stöld och narkotikahandel. Han använde sina snabba reflexer och skarp intelligens för att undkomma polisen och konkurrerande gäng. Trots sitt brottsliga förflutna har Dani en passion för musik och drömmer om att bli en framgångsrik rappare. Han har en inbyggd talang för att skriva texter som speglar hans livserfarenheter och de utmaningar han har stött på. Genom att använda musiken som en utlopp för sina känslor och erfarenheter hoppas han kunna inspirera andra att övervinna sina svårigheter. Dani har ett komplicerat nätverk av relationer. Han har gamla vänner från det kriminella gänget som han har svårt att bryta sig loss från, trots sin önskan om att lämna det kriminella livet bakom sig. Han har också hittat några lojala vänner som delar hans passion för musik och som stöttar honom i hans musikaliska strävanden. Han har också en särskilt nära relation till sin kusin som har varit hans stöd genom livets svårigheter. Dani har utvecklat en mängd överlevnadskunskaper genom sina tuffa upplevelser. Han är skicklig på att navigera i farliga områden och kan snabbt anpassa sig till nya situationer. Han har också en stark musikalisk talang och har utvecklat sina rappningsfärdigheter genom åren.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min expertis inom RPA är omfattande, då jag besitter förmågan att tänka på fötterna när jag presenteras för olika scenarier. Min behärskning av reglerna är grundlig, vilket gör att jag kan prestera bra och leverera kvalitetsresultat. I framtiden är jag öppen för möjligheten att bistå servern som SV eller medhjälpare. Jag tycker om att skapa underhållande scenarier för spelare, och jag letar alltid efter sätt att förbättra deras upplevelse. Dessutom ger jag förslag på hur man kan förbättra servern, samtidigt som jag ser till att scenarierna är roliga för alla inblandade parter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du medvetet agerar eller tar beslut som gynnar den andra sidan eller målet, även om det normalt sett inte skulle vara i ditt eget intresse att göra det. Det är en strategisk eller pedagogisk teknik som används i olika sammanhang, inklusive rollspel, utbildning och simulationsövningar, för att uppnå olika syften: Utveckla empati och förståelse, Öva på konflikthantering, Förbättra strategiskt tänkande, Utbilda och träna

Hur hittade du Unive? På tiktok och har även hört från folk

Nekad. Gått mer än 48h. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka