Nekad Dani45 | Ban överklagan [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Macke23

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199362391328/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Dani45#3135

Vem var det som bannade dig? VOIID.

Hur lång tid var din ban? PERMANENT

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ofmhuv Anledning: Försök till köp av ingame items via ooc pengar. Placerad av: VOID ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag försökte köpa vapen genom irl pengar. Jag ångrar enormt att jag inte läste genom reglerna på unives discord och jag om jag blir UNBANNAD så kommer jag göra allt från början och läsa reglerna noga och sakta. Jag vill hätte gärna rpa på unive för att jag har mycket kompisar som rpar här. Jag förstår att han valde att banna mig men jag tycker att han inte behövde P BANNA mig. Jag tycker också själv att jag har gjort fel och att jag förtjänar en 5 dgr ban ist för P BAN men det är helt upp till er!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det hände för länge sen men jag satt och snackade me VOIID. Sen gick jag ut till min pappas grav med min mamma. Sen när jag kom hem var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det skulle vara en felaktig perm ban. För att jag skulle säga att alla förtjänar en andra chans och att jag förstår att han bannade mig för att 1. Försökte köpa vapen via OOC pengar 2. Att jag inte hade läst reglerna noga. Men jag tycker att jag skulle fått 5 dagars ban ist för perm ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har it

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha läst reglerna noga till och börja med. Sen skulle jag har respektera unive satta regler och rpat som man ska rpa. Jag ångrar enormt att jag gjorde vad jag gjorde och jag hoppas att jag kan komma tillbaks till Unives Community.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig massor. Att jag inte ska köpa vapen för OOC pengar och att jag ska läsa reglerna noga och försiktigt innan jag börjar rpa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag vet det :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka