- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199593315318/
Ditt Hex-ID: steam:11000015bdb2762
Vad är din discord tagg? xmz1.
Vem var det som bannade dig? 320
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är en bugg i systemet som gjorde att jag ej blev unbannad i five m
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
Jag har blivit unbannad men står att jag fortfarande är bannad. Har kollat i support med Grevissh och han har kollat upp och jag är egentligen unbannad men får fortfarande upp en text att jag är bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Det var felaktigt eftersom jag är unbannad egentligen men systemet funkar inte
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
Det var jätte länge sedan jag blev bannad och då var det bara att jag inte hade bra info om server då jag var ny, men nu kommer jag att fokusera på mitt rp och försöka bygga upp servern genom att rpa ordänkligt.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda?
Har du lärt dig någonting efter din ban?
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart och jag ber om ursäkt för det som skedde.
Ditt Hex-ID: steam:11000015bdb2762
Vad är din discord tagg? xmz1.
Vem var det som bannade dig? 320
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är en bugg i systemet som gjorde att jag ej blev unbannad i five m
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
Jag har blivit unbannad men står att jag fortfarande är bannad. Har kollat i support med Grevissh och han har kollat upp och jag är egentligen unbannad men får fortfarande upp en text att jag är bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Det var felaktigt eftersom jag är unbannad egentligen men systemet funkar inte
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
Det var jätte länge sedan jag blev bannad och då var det bara att jag inte hade bra info om server då jag var ny, men nu kommer jag att fokusera på mitt rp och försöka bygga upp servern genom att rpa ordänkligt.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda?
Har du lärt dig någonting efter din ban?
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart och jag ber om ursäkt för det som skedde.
Senast ändrad: