Nekad Daneri323 | Whitelist ansökning [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daneri323

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/daneri323/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel Eriksson

Vad är ditt discord namn? Dan3ri#3430

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Jag är 30 år och söker ivrigt jobb som mekaniker eller nått i den branschen, jag gillar bilar jätte mycket och det är det ända jag pratar om, jag kan bli väldigt arg lätt men samtidigt tvärtom, ledsen, jag kommer från Norrland och flyttade där ifrån nyss. båda föräldrarna är döda och har inga syskon, att prata om familjen kan göra mig arg.

Varför ska just du bli whitelistad? jag är alltid seriös och gör inga dumheter och lever alltid in mig i min karaktär och är rolig

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har spelat på många servrar och spelar inte oseriöst för det blir jag arg över när folk gör

Hur hittade du Unive? Min brorsa hade en server som hette Stockholmstad RP som jag spelade på innan och när han stängde ner servern så börja han spela här och sa till mig att det här är en väldigt bra server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skaffa många vänner, underhålla många, jobba mycket

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon just nu därför skulle jag bli glad om jag fick White list här, jag spelade på Stockholmstad RP och Interne RP, sen spelar jag väldigt mycket på denna server har redan två bilar och 100 000 kr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka