Nekad danaze123 | Medlem ansökning [agg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

danaze123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Danyar

Vad är ditt discord namn? danyar98

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Big Smoke

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Seriös, mogen, lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag är 28 år gammal kille från stockholm, som håller på mycket med sport, jobbar inom sjukvården som sjusköterska och tränar ungdomar i fotboll på fritiden, tränar mycket också på fritiden. Är en lugn och mogen person som vill komma in i servern och ha kul med andra. Framtidsplaner är att fortsätta med träningen och eventuellt gå vidare och skaffa familj själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett lugn som person där jag kan hålla huvudet kallt i olika seriösa scenarion och inte balla ur och börja skjuta hej vilt och förstöra upplevelsen för andra. Jag är en person som respekterar regler och håller mig inom ramarna för vad som är rimligt samt att jag är enkel att ha att göra med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man respekterar den aktuella situationen man är i t.ex. om en person riktar ett vapen mot mig så ska jag respektera situationen och spela med så att motparten kan utföra sitt RPande korrekt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot reglerna är ny på servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är färbjudet alltså att man använder sig av andra system som t.ex. streams eller discord för att insamla information som rör spelet. WDM som innebär att man oprovocerat eller helt spontant använder sina fordon som vapen det är också strikt förbjudet att hålla på med.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror att jag känner mig nöjd för tillfället.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka