Nekad dan | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dan

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Storebror_kanin123

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 1987

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif stenberg och är 58 år gammal. Han är en väldigt glad och omtänksam person. Leif växte upp väldigt glad och snäll. Leif hade en bra uppväxt hans familj var vädigt rika och dem sa alltid till han att han skulle bli en bra bilförsäljare för att han och hans morfar sålde mycket bilar tillsammans. Leif klarade skolan bra och var väldigt duktig elev och inte så tramsig och dum han var också extremt snäll mot nya som började i hans klass. När Leif var mindre så hade han ett extremt stort inträsse utav höljuda gammla bilar. Just nu jobbar Leif som byggare men vill jätte järna jobba på Marja lisas bilaffär. Leif har inte jätte mycket pengar just nu men han har så att han klarar sig. Leifs dröm är at bli rik och bo i en lyx villa med två barn och ett stort garage med hans dröm bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rolig och bra roleplay nivå och vara väldigt hjälpsam

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda patenterna ska kunna vinna i ett scenario så du inte bara tänker att du själv ska vinna i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst grundreglerna. VDM, RDM, COPBAIT, METAGAMING.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kollat på mycket RP på Twitch och Youtube och jag har varit medlem för något år sedan på denna servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är extremt snäll och omtänksam och rolig till dem omkring mig.

Nekad.
Anledning:
utveckla vad du kan bidra med till serverns rp.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka