Accepterad Dan Braun | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dan Braun

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Dajvan.

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dan Braun, 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig, respektfull och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dan braun är en 23 årig man som kommit från danmark till sverige efter att hans familj tragiskt gått bort. Dan braun hade inte pengar kvar för att bo i danmark så han smög på en båt till sverige. Dan hamnade i göteborg och började lära svenska bra men lugnt. Dan kan svenska flytande idag och har framtida planer med att jobba med samhället och göra det en bättre plats. Dan vill även skaffa barn i framtiden och nya vänner eftersom vännerna han hade innan hade en kriminell bakgrund så han va tvungen att lämna sina nära för sitt egna bästa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion och samt socialt RP, även visa respekt mot alla medlemmar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man medvetet kan ge fördelar till motpartnens skull så RP:et blir bäst för båda hållen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, på första servern jag spelade bröt jag mot en regel och insåg hur viktigt sunt förnuft är i RPets sammhälle.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Socialt RP, samt suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag visar mycket passion för RP och har en hög RP nivå samt även göra RPandet roligare för alla.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka