Ej Antagen Damz | Chef-jobb ansökan (Unicorn)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Damz

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vanilla Unicorn

Vad heter du i verkligheten? Gabriel

Vad heter du på discord? realdamz

Ange ditt födelsedatum: 10 Maj 2008

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Ja, jag har mycket erfarenhet från att ha arbetat där för några år sedan. Jag har lärt mig mycket om hur man upprätthåller ordning och säkerställer att alltid går bra till, vilket jag tror kommer att vara till stor nytta i denna roll.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer inom att jobba på Vanilla Unicorn handlar om att skapa en positiv och inkluderande miljö för alla spelare. Jag vill fokusera på att upprätthålla reglerna och se till att alla följer dem för att främja rättvist spel. Dessutom ser jag fram emot att interagera med spelarna, hjälpa dem med frågor och problem, och bidra till en stark gemenskap. Jag hoppas också kunna utveckla mina ledarskapsförmågor och lära mig mer om serveradministration för att kunna hantera eventuella utmaningar som kan uppstå.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer att jobba så mycket som jag kan, jag brukar spela unive minst 5-6 timmar varje dag.

Har du läst våra Regler? Yes!

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka