Accepterad dampus | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dampus

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Cruzeed/

Ditt Hex-ID: 110000145dd945a

Vad är din discord tagg? Pussyslayer86#7153

Vem var det som bannade dig? vet inte är en klackso ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då det jag gjorde var ett grovt fel det är självklart att dem väljer o banna mig då det inte är okej det jag gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det jag gjorde var att jag ville lämna servern men jag fick en spontan sak att jag skulle göra det för gott mina vänner hade precis blivit bannad för en sak som jag ansåg var en fel ban jag var så arg och hade ingent konsekvänstänk så jag valde att jag skulle lämna serven för gått Jag valde då att först gå¨in i noclip sedan skjuta maser på piren tanken var att bara skjuta men det gick inte bra så då i en ny sponatn grej valde jag att börja perma banna masser

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban Då det jag gjorde inte var okej någon stans Jag är hemskt ledsen för det jag har gkort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte exakt mycket när jag var ny bara små bans (ingen stor ban)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Då att inte fokusera på det mina vännder blev bannade utan isället lämnat servern det jag har gjort ångrar jag massor idag det var snart ett år sedan jag gjorde det Jag har växt massor i mig själv. När dehär även hände måde jag även psyksik dåligt då masser saker hade hänt i vanliga livet men har nu löst alla problem och kommit över det det ända jag vill är att komma tbx eller få prata med en staff om vad som har hänt skulle vilja iallafal få prata med någon då jag har svårt för att skriva jag gjorde det här för att jag var allmänt omogen och hade inget konsekvens tänk allt jag vill är att bara få komma tillbaka till serven det var snart ett år sen den här händelsen inträffade och jag har mognat och växt i mig själv och vill kunna rpa men jag hittar ingen server som passar mig så jag vill bara ha en chans till på den här serven. Jag tycker det är vikgigt med att kunna se att mänsikor kan förändras och jag har verkligen föredrats och vill bara ha en till chans där jag kan bevisa att jag är värdig en unban jag skulla även gärna villja prata med nån om det går också o förklara allt har svårt att skriva

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har växt i mig själv och har fått bättre konsekvenstänk jag har lärt mig att det jag gör kommer få konsekvenser senare i tdien allt ja vill är att få komma tillbaka till serven och rpa (vill tilläga att jag verkilgen skulle vilja prata med nån om banen då jag har enklare att formulera mig med att prata en o skriva)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka