Accepterad Damplisa | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Damplisa

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad heter du på discord? Daplize#4120

Ange ditt födelsedatum 14 November 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Typ 17:00-22:00 och på helger kanske 13.00-03.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sun, Nov 28, 2021 2:11 PM

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 men min black list var felaktig, men jag har tagit hand om det och är inte blackad längre.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt för mig är att vara en förebild för serven att har mer koll om nåt händer och kanske lägga en kick eller svban om någon inte kan bete sig eller bara lallar runt och förstör för andra. Och så vill jag hjälpa staff och mods och så klart andra servervakter med att kicka och svbana folk som till ex powegamear, rdmar, vdmar och bara bryter mot regler i anmält. Och när man själv rpar så kommer inte servervakt på värka mig så mkt förutom när någon gör ett regel brott så att dom förtjänar en svban eller kick men annars så kommer ju inte min karaktär känna av att han är en sv som är en ooc grej man ska använda för att hjälpa till på serven. Och så skulle jag säga att en servervakt är en väldigt pålitlig person som inte bryter mott regler och kan bete sig i rp värden.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker jag är mogen nog att ta ansvar och vara servervakt, att hålla koll på folk som gör fel och kanske lägga en svban eller kick på dom som inte kan bete sig. Och så kommer jag följa alla regler till 100% och bara vara en förebild för servern. Dessutom så är jag inne på serven väldigt mycket på nätterna och dagarna jag spelar nog 10 timmar per dag på serven om inte mer ibland.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag förstår inte att folk har fått högre roller (servervakt) och sen sitter och förstör servern. Jag kan ge ett exempel: Du och dina vänner är på ett hus tak och lallar och bara har det roligt ingame och sen så hoppar du ner för taket och dör och sen ressar sig själv och så kommer dina kompisar och så ressar du dom med. Jag fattar inte hur folk kan hålla på så, jag har sett flera stycken som håller på på detta sätt och dom har ju såklart fått åter gärder. Men man kan också bara ressa sina vänner för att dom ber och det är också abuse och korruption. Och att man bara använder sina perms till att vina scenarion. och jag själv har sätt några som ressar sig själva för att få upp sin mat och vatten för att slippa äta och dricka och det är också abuse och korruption.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka