Nekad dampjanne | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dampjanne

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? jag heter batch79 på steam

Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter noel

Vad är ditt discord namn? Noel#1119

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter daamp janne och han är 20 år gammal och han har haft en tuff uppväxt då hans mamma dog när daamp janne var 7 år och hans pappa har varit alkolist och har knarkat hela livet men daamp janne har varit ganska lungn bara varit lite busig men nu så är han ganska lugn och väldigt snäll och omtänksam.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag har en hög nivå på mitt rp och har väldigt bra erfarenheter genom rpt och har rp:at som nästan alla jobb både på den kriminella och lagliga sidan dessutom så har jag ungefär 1 500 timmar på fivem och började spela för ungefär 3 år sedan. Jag har spelat på väldigt många serverar även engelska

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att unive är en bra och seriös server inte så många som lallar och jag tycker bara att denna serven är perfect

Hur hittade du Unive? Det var faktiskt mina kompisar som hittade den och tipsade om att den här servern var bra och väldigt seriös.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så bra på att rollspela som möjligt och att bli en chef eller att jobba på en bilfirma.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Just nu är mitt största mål på Unive att bli en Medlem på servern. och att få vara chef på en bilfirma

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej just nu är jag bara aktiv på unive då jagtycker att unive är den roligaste servern och den seriösaste.

Tillbaka