Nekad Damien | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Damien

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199143407385/

Vad är ditt namn i verkligheten? Damien Larsson

Vad är ditt discord namn? Dahaimen#9169

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter stefan håkansson, han är 27 år gammal och vill jobba inom polismyndigheten! Stefan hade en jätte bra uppväxt och han var jätte duktig i skolan! När Stefan var 7 år började han i skolan, Stefan var jätte duktig och jätte busig men Stefan Hade adhd! Stefan ville bli polis och lekte tjuv och polis och så blev han så retad för att han ville vara polis! När stefan blev äldre började han läsa på för att bli polis och han hade även A ialla ämnen förutom matte som han hade D i! När stefan började utbilda sig till polis så lärde han sig väldigt mycket inom polismyndigheten, sen var stefan på en fest och då förändrades allt! Stefan testade droger och alkohol, Och efter första gången han gjorde de så blev han beroende av att ta droger han blev helt förstörd, och då började det kriminella livet! när stefan var 24 så rånade han 2 banker och åkte han in i fängelse i 3 år! och nu är stefan fri och vill påbörja ett nytt liv som kriminell! Nu vill han gå med i gäng, skaffa nya kompisar och fortsätta med droger och vapen!!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är erfaren inom rollspel, jag vill kunna ansöka om att bli kriminell och jag vill kunna ansöka om jobb i framtiden t.ex mekonomen eller falck, jag ska också bli medlem för att jag kan rollspela på en väldigt hög nivå och jag gillar comunityt som unive har!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det är sveriges största server, den har bra scripts, många aktiva spelare, alla mina vänner spelar på den och de är ett allmänt bra community, väldigt mycket! det är riktigt bra regler, mogna spelare, seriöst rollspe

Hur hittade du Unive? Jag satt och spelade forre å kolla twitch å sen börja jag kolla på nån som körde gta rp och så började jag med den största servern jag såg!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli så utvecklad och mogen som möjligt och lära av misstag! mina mål är även att kunna bli bättre på att ta kritik och kunna exakt alla regler utantill

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på unive är att vara kriminell och gå med i något gäng när ´jag har tjänat runt 10 miljoner kommer jag att börja ansöka om jobb! t.ex mekonomen, falck, brittas eller något sådant!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfället!

Nekad, utveckla och gör en ny om 24h
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka