Accepterad Damgate | Medlem ansökning [Caprio] [Oogway]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Damgate

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Freudenthal

Vad är ditt discord namn? Damgate#2289

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2008

Berätta om din karaktär. Stefan Nikolic född i Belgrad Serbien år 1989 är en man som flydde från Jugoslavien krigen 1996 och kom till Sverige samma år, han hade en tuff uppväxt då hans mamma blev dement och hans pappa alkolist och skadorna hans mentala hälsa fick efter kriget hjälpte inte. Han är lugn i stressade situationer då tex hans familj blev hotade med vapen som liten. Han har svårt för att få känslor för en tjej då han tycker att det inte är viktigt tidigt i livet. Stefan blev tidigt introducerad till kriminalitet då i hans område i Belgrad var väldigt fattigt och de fick luta sig åt att sälja knark och vapen. Stefan letar efter ett sätt att ta sig ur kriminaliteten men har det svårt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är inte ny till RP men till Unive, jag kan bidra med bra RP då jag själv blivigt trött på folk som inte kan RP rättvist och enligt reglerna, jag kommer direkt säga till om nån tex RDM då jag tycker det är oacceptabelt att förstöra för sin egen vilja.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst betyder att jag tex inte ska raida ett motståndar gäng om jag är själv ovh dem är fem då ingen skulle gjort det och det är en klar död.

Hur hittade du Unive? en kompis som jag går i skolan med spelar väldigt mycket på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka